مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 06:062020-03-28پزشكي

موردی از ابتلا به کرونا در مراکز بهزیستی کرمانشاه نداشتیم


فاطمه رضوان مدنی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در ابتدا برای مراکز بهداشتی به عنوان سرانه هر نفر 30 هزار تومان برای مراکز در محل نگهداری سالمندان، معلولین، بیماران مزمن روانی و کودکان به صورت پک های بهداشتی قرار گرفته است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: مواد ضدعفونی در اختیار همکاران و مددجویان قرار گرفته است و سازمان صمت، دانشگاه علوم پزشکی و همچنین سپاه هم مواد ضدعفونی در اختیار ما قرار دادند.

این مسئول بیان داشت: همچنین هزینه 500 هزار تومانی برای پک های بهداشتی همکاران و مددجویان قرار گرفته است که بین آنها توزیع شده است.

رضوان مدنی با بیان اینکه برای کودکان کار و خیابانی پک بهداشتی تهیه و ماسک و دستکش در اختیار آنها در سر چهارراه ها و در منزل آنها قرار می گیرد، خاطر نشان کرد: حدود 500 میلیون تومان به شهرستان ها برای کمک به مددجویان موردی پرداخت شده است.

وی در ادامه گفت: افرادی که معتاد متجاهر و بی سر پناه و بی خانمان هستند توسط مراکز بهزیستی شناسایی و اقدامات لازم برای آنها انجام می شود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: خدمات خیلی خوبی برای قشر آسیب پذیر توسط بهزیستی در حال انجام است و به لطف خدا تاکنون در هیچ کدام از مراکز شبانه روزی کرونا مثبت شناسایی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موردی از ابتلا به کرونا در مراکز بهزیستی کرمانشاه نداشتیم

موردی از ابتلا به کرونا در مراکز بهزیستی کرمانشاه نداشتیم