مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 06:452020-03-28اجتماعي

موردی از شیوع کرونا در مراکز بهزیستی زنجان گزارش نشده است


محمد محمدی قیداری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اینکه سالمندان جزء گروه های پرخطر محسوب می شوند افزود: برای حفظ سلامتی این گروه، خانواده ها می توانند به صورت تلفنی با آنها ارتباط بگیرند، حتی به خیرین اعلام شده که در شرایط فعلی تنها به صورت غیرحضوری می توانند به این مراکز خدمات ارائه کنند.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر برای مددجویان ساکن در مراکز بهزیستی اقدامات بهداشتی انجام می گیرد به ویژه در مراکز شبانه کودکان، سالمندان روزانه ثبت درجه حرارت انجام می شود همچنین برای این مراکز ملاقات های عمومی و بازدید لغو شده و کارکنان مراکز نیز همه موارد بهداشتی و محدودیت ورود و خروج را به طور کامل رعایت می کنند.

این مسؤول ادامه داد: تا حد امکان از پذیرش افراد جدید در کمپ ها و مراکز روزانه خودداری شده، مگر آنکه به طور استثنا دستور قضایی وجود داشته باشد که این مهم نیز با رعایت کامل موازین بهداشتی انجام می گیرد.

به گفته محمدی، در تمامی مراکز نگهداری اتاق قرنطینه برای افرادی که خانواده ای ندارند نیز نگهداری پیش بینی شده و بسته بهداشتی کامل در اختیار آن افراد قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوع و انتقال ویروس کرونا بررسی و نظارت بر مراکز شبانه روزی توانبخشی، اجتماعی و مرکز سرپناه شبانه روزی (شلتر) توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موردی از شیوع کرونا در مراکز بهزیستی زنجان گزارش نشده است

موردی از شیوع کرونا در مراکز بهزیستی زنجان گزارش نشده است