مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 06:452020-03-28سياسي

توزیع 5 هزار بسته بهداشتی و معیشتی در روستاهای گلستان


مدیرکل ستاد فرمان اجرایی حضرت امام خمینی (ره) استان گلستان از توزیع 5 هزار بسته بهداشتی و معیشتی توسط ستاد 100 فرمان حضرت امام در روستاهای گلستان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، محمد مهدی سلمان زاده پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعداد 4 هزار بسته بهداشتی در روستاهای گلستان توزیع شد.

وی با بیان اینکه امن ترین مکان برای مقابله با ویروس کرونا در خانه ماندن است، تصریح کرد: این بسته های بهداشتی شامل ماسک به همراه ژل و محلول ضدعفونی کننده بوده که در روستاها و مناطق هدف استان گلستان توزیع شده است.

* توزیع یک هزار بسته معیشتی در روستاهای محروم گلستان مدیرکل ستاد فرمان اجرایی حضرت امام خمینی (ره) استان گلستان در خصوص توزیع پک های معیشتی ابراز کرد: متاسفانه ویروس کووید 19 مشکلات معیشتی را برای شهروندان به وجود آورده است که در این راستا یک هزار بسته معیشتی از قیبل چای، رب گوجه فرنگی، روغن، مایع ظرفشویی و وایتکس را بین مردم روستایی کم برخوردار استان گلستان توزیع کردیم.

سلمان زاده با تاکید بر اینکه شهروندان نکات بهداشتی را رعایت کنند، خاطرنشان کرد: شهروندان به توصیه های وزارت بهداشت در زمینه مقابله با ویروس کووید 19 گوش فرا دهند تا هرچه سریع تر از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 5 هزار بسته بهداشتی و معیشتی در روستاهای گلستان

توزیع 5 هزار بسته بهداشتی و معیشتی در روستاهای گلستان