مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 06:452020-03-28اقتصادي

پیشنهاد کاهش بودجه عراق به پیمانکاران نفتی خارجی


عراق به همه شرکت های نفتی بین المللی که در این کشور فعالیت دارند، پیشنهاد کرد با توجه به افت شدید قیمت ها که به درآمد دولت لطمه زده است، بودجه توسعه میادین نفتی را 30 درصد کاهش دهند اما این پیشنهاد نباید روی تولید نفت تاثیر بگذارد.

- عراق به همه شرکت های نفتی بین المللی که در این کشور فعالیت دارند، پیشنهاد کرد با توجه به افت شدید قیمت ها که به درآمد دولت لطمه زده است، بودجه توسعه میادین نفتی را 30 درصد کاهش دهند اما این پیشنهاد نباید روی تولید نفت تاثیر بگذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت های نفتی بینالمللی تحت قراردادهای خدمات در میادین نفتی جنوبی عراق فعالیت دارند و عراق هزینه ساخت پروژهها و توسعه میادین نفتی را به آن ها پرداخت میکند.

شرکت های انرژی در سراسر جهان بدنبال کاهش 50 درصدی قیمت نفت برنت از ابتدای امسال و سقوط آن به پایین 25 دلار تا روز جمعه، هزینههای خود را کاهش میدهند.

مقامات عراقی اظهار کرده اند کاهش قیمت های نفت، وزارت نفت این کشور را ناچار کرده است طرح های خود برای نحوه بازپرداخت هزینه توسعه میادین و پروژهها به شرکت های نفتی بینالمللی را بازبینی کند و اکنون منتظر پاسخ این شرکت ها درباره پیشنهادش است.

یک مقام ارشد شرکت دولتی نفت بصره به رویترز گفت: عراق پیشنهاد کرده است شرکت های نفتی بینالمللی هزینههای خود را به می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد کاهش بودجه عراق به پیمانکاران نفتی خارجی

پیشنهاد کاهش بودجه عراق به پیمانکاران نفتی خارجی