مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 06:552020-03-28بين الملل

سوءاستفاده آمریکا از شیوع کرونا برای تجهیز شبه نظامیان سوریه


سوریه و روسیه در بیانیه ای مشترک درخصوص تأمین گروه های تروریستی در سوریه توسط آمریکا در قالب کمک های بشردوستانه به پناهجویان، هشدار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سوریه و روسیه، ارسال محموله برای شبه نظامیان سوری از سوی آمریکا در قالب کمک های بشردوستانه جهت مقابله با کرونا را محکوم کردند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، شماری از کارکنان روس و سوری در بخش کمک های بشردوستانه به سوریه در بیانیه ای مشترک اعلام کردند: طرف آمریکایی به طور خودخواهانه ای از شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا سوءاستفاده کرده و به رهبران سازمان ملل فشار می آورد تا بتواند در قالب رساندن دستگاه های تشخیص کرونا به کمپ پناهجویان رکبان، شبه نظامیان تحت کنترل خود را تأمین کند .

این کارکنان بخش کمک های بشردوستانه تأکید کردند در این کمپ پناهجویان اوضاع اسفباری حاکم است که نتیجه اشغالگری غیرقانونی آمریکا در این مناطق از سوریه است و این پناهجویان باید به خانه های خود در سرزمین های تحت حاکمیت دولت سوریه بازگردند.

جمعه شب ماریا زاخاروا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در گفت و گو با خبرنگاران ضمن هشدار در خصوص شیوع ویروس کرونا در سوریه، گفت که مسئولیت ساکنان شرق فرات بر گردن آمریکا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوءاستفاده آمریکا از شیوع کرونا برای تجهیز شبه نظامیان سوریه

سوءاستفاده آمریکا از شیوع کرونا برای تجهیز شبه نظامیان سوریه