مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 08:002020-03-28اقتصادي

پرداخت سه میلیارد و 100 میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد اصفهان


سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان از پرداخت مبلغ سه میلیارد و 100 میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد خبر داد و  گفت: این میزان در دو مرحله به جامعه تحت حمایت پرداخت شده و در تلاشیم با همکاری خیران و نیکوکاران ارجمند این کمک ها را افزایش دهیم.

- ایسنا/اصفهان سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان از پرداخت مبلغ سه میلیارد و 100 میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد خبر داد و  گفت: این میزان در دو مرحله به جامعه تحت حمایت پرداخت شده و در تلاشیم با همکاری خیران و نیکوکاران ارجمند این کمک ها را افزایش دهیم.

کریم زارع با اشاره به اینکه برای مقابله با ویروس کرونا تاکنون بالغ بر 3 میلیارد و 100 میلیون تومان به مددجویان پرداخت شده است، اظهار کرد: به منظور جلوگیری از آسیب دیدن جامعه تحت حمایت در مواجه با ویروس کرونا، این میزان در دو مرحله به جامعه تحت حمایت پرداخت شده و در تلاشیم تا با همکاری خیران و نیکوکاران ارجمند این کمک ها را افزایش دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به گفته سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان، این مبالغ به صورت نقدی و به روش غیر حضوری با اولویت بیماران خاص و صعب العلاج، سالمندان، مادران باردار و شیرده و سایر مددجویان در معرض خطر پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت سه میلیارد و 100 میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد اصفهان

پرداخت سه میلیارد و 100 میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد اصفهان