مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 08:152020-03-28فرهنگي

سرانه مطالعه کتاب در کودکان افزایش یابد


زهرا داوری در گفت و گو با مهر اظهار کرد: 10 سال است که برای کودکان می نویسم.

اولین کتاب های من، یک قاچ هندوانه و مثل یک فرمانده است و آخرین کتاب من نیز داماد کوچولو است که سال 98 با 2500 نسخه توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است.

شاعر کودک بجنوردی، از موفقیت های خود این گونه گفت: با کتاب مثل یک فرمانده برگزیده کتاب سال ناشران ایران و همچنین جشنواره سراسری کتاب سال دفاع مقدس شدم.

وی در ادامه افزود: عروسک گردانی گروه های تئاتر در شهر مقدس مشهد، همکاری با ادارات مختلف در تهیه آلبوم های موسیقی کودکانه در تهران، برگزیده اولین جشنواره ملی آب، نامزد هشتمین و دهمین دوره جشنواره بین المللی فجر، برگزیده بخش تولید کتاب جشنواره رضوی، از جمله فعالیت ها و افتخارات کسب شده بنده در زمینه کودک بوده است.

داوری با اشاره به سختی کار در حوزه کودک گفت: پس از 10 سال نوشتن برای کودکان باید اعتراف کنم، کار کردن برای کودکان بسیار سخت و بر روی لبه تیغ راه رفتن است.

این هنرمند اسامی کتاب های تألیفی خود در زمینه کودک را یک قاچ هندوانه، داماد کوچولو، انوره و منوره، عروسی شغالا، یک خانه خیلی قشنگ، باغ کبوتر، آقا کوزه، دوو دوو افن دوو، مثل یک فرمانده، مثل گل مثل بهار، پروانه و گل، حرف های صورتی عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه مطالعه کتاب در کودکان افزایش یابد

سرانه مطالعه کتاب در کودکان افزایش یابد