مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 11:252020-03-28دانش

رییس دانشگاه آزاد هرمزگان: در دوران دانشجویی هیچگاه به تقلب فکر نکردم


احسان کامرانی، رییس دانشگاه آزاد هرمزگان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص نقش دانشجو در رشد علمی بین المللی گفت: دانشجو، - رییس دانشگاه آزاد هرمزگان: در دوران دانشجویی هیچگاه به تقلب فکر نکردم رییس دانشگاه آزاد هرمزگان گفت: ذات دانش با تقلب و رشوه و فساد سازگار نیست؛ تاکنون تقلب نکرده ام و هیچگاه به آن فکر هم نکردم.

احسان کامرانی، رییس دانشگاه آزاد هرمزگان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص نقش دانشجو در رشد علمی بین المللی گفت: دانشجو، به عنوان موتور محرک در عرصه پژوهشی، نقش اصلی را در تولید علم و پژوهش و فناوری دارد و به تبع می تواند اثرگذاری بسیاری در اقتصاد کشور و همچنین تولید ناخالص ملی داشته باشد.

کامرانی اضافه کرد: در بیانیه گام دوم نیز به این مهم اشاره و تاکید شده که سهم پژوهش در تولید ناخالص ملی بایستی افزایش پیدا کند؛ از این رو لازم است بستر هایی از سوی دانشگاه ها برای افزایش فعالیت دانشجویان در عرصه های تحقیقی و پژوهشی فراهم شود تا نقش آنان در این زمینه پررنگ تر شود؛ در این زمینه، نقش دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری حائز اهمیت است.

رییس دانشگاه آزاد هرمزگان یادآور شد: البته نباید در این زمینه از نقش نیروی انسانی فعال، خلاق، کارآمد و پرتلاش غافل شد چرا که این افراد می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه آزاد هرمزگان: در دوران دانشجویی هیچگاه به تقلب فکر نکردم

رییس دانشگاه آزاد هرمزگان: در دوران دانشجویی هیچگاه به تقلب فکر نکردم