مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 11:302020-03-28فناوري

پایش رایگان زمین های کشاورزی با اطلاعات ماهواره ای ممکن شد


استارت آپ فضاپایه «کشتیار» به علت شیوع ویروس کرونا به مدت 2 ماه خدمات پایش زمین های کشاورزی را به صورت رایگان برای متقاضیان انجام می دهد.

- استارت آپ فضاپایه کشتیار به علت شیوع ویروس کرونا به مدت 2 ماه خدمات پایش زمین های کشاورزی را به صورت رایگان برای متقاضیان انجام می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی براری رییس سازمان فضایی ایران با اعلام این خبر در اینستاگرام نوشت: از راه اندازی استارت آپ های حوزه فضایی زمان زیادی نمی گذرد، اما این جوانان خلاق و با انگیزه در همین زمان کوتاه به بلوغی رسیده اند که علاوه بر ارائه خدماتی کاربردی و موثر به کشور، در راستای مسئولیت اجتماعی خود نیز نقشی به سزا ایفا می کنند.

وی گفت: در این روزها که توصیه می شود در خانه بمانیم ، استارت آپ کشتیار با استفاده از داده های ماهواره ای، نظارت بر اراضی کشاورزی را به صورت رایگان برای کشاورزان انجام می دهد.

براری افزود: این استارت آپ فضاپایه با شعار به کمک کشتیار از خانه بر زمین کشاورزی تان نظارت داشته باشید اعلام کرده که به علت شیوع ویروس کرونا به مدت 2 ماه خدمات پایش زمین های کشاورزی را رایگان انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش رایگان زمین های کشاورزی با اطلاعات ماهواره ای ممکن شد

پایش رایگان زمین های کشاورزی با اطلاعات ماهواره ای ممکن شد