مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 12:062020-03-28اجتماعي

ورود به مناطق تحت حفاظت محیط زیست یزد ممنوع شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر شنبه روابط عمومی این اداره کل، نیره پورملایی افزود: به منظور جلوگیری از ازدحام شهروندان در مناطق تحت مدیریت و تفرجگاه های داخل مناطق و به منظور قطع زنجیره انتقال این ویروس مقرر شد از هرگونه ورود به مناطق حفاظت شده، پناهگاه حیات وحش ، تالاب ، غارها و مراکز تکثیر و پرورش حیات وحش تا اطلاع ثانوی جلوگیری شود و هیچگونه مجوزی برای ورود به این مناطق صادر نخواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه همه ساله با شروع فصل بهار علاقه مندان به طبیعت و گردشگران زیادی از داخل و خارج استان از مناطق تحت مدیریت بازدید می کردند اما به دلیل شرایط ویژه پیش آمده و شیوع ویروس کرونا امسال در روز طبیعت ورود به مناطق ممنوع شده بنابراین از در خواست می شود با رعایت نکات بهداشتی و لغو مسافرت ها و ماندن در خانه از انتقال و شیوع این بیماری جلوگیری کنند.

این مسوول اظهار کرد: با افرادی که موارد مذکور را رعایت نکنند با همکاری مراجع قضایی و انتظامی در راستای اجرای تکالیف ستاد مربوطه برخورد خواهد شد.

پورملایی از تلاش شبانه روزی کادر درمانی گفت: ما مدافعان طبیعت تلاش های این عزیزان را فراموش نکرده و آماده همه گونه همکاری هستیم.

تاکنون هزار و یک نفر بر اساس آزمایش به این ویروس مبتلا و 104 نفر هم فوت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود به مناطق تحت حفاظت محیط زیست یزد ممنوع شد

ورود به مناطق تحت حفاظت محیط زیست یزد ممنوع شد