مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 12:252020-03-28سياسي

آب منطقه ای هرمزگان درحالت آماده باش کامل است


هوشنگ ملایی عصر شنبه درحاشیه نشست اضطراری کمیته مدیریت بحران شرکت آب منطقه ای هرمزگان افزود: به سبب آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها، همه شهروندان از استقرار، توقف و عبور از حاشیه دریاچه سدها، کانال های آبیاری، حریم و بستر رودخانه ها خودداری کنند.

وی بیان داشت: در راستای مدیریت صحیح سیلاب در منطقه، مسوول هر حوزه برای مدیریت سیل مشخص شده تا اطلاعات و داده ها به صورت دقیق و منظم به مرکز ارسال شود و مستند سازی های لازم صورت پذیرد.

وی با بیان بر اینکه کمیته مدیریت بحران در شهرستان ها برای مدیریت سیلاب تشکیل شد، به آماده باش تمامی عوامل و نیروهای مورد نیاز شامل امورها و ادارات منابع آب شهرستان ها، تاسیسات آبی و گروه های گشت و بازرسی شهرستان ها و عوامل اجرایی تاسیسات درحال بهره برداری و کارگاه پروژه های درحال ساخت بویژه سدهای اجرایی استان و شبکه های آبیاری و زهکشی جهت کاهش خسارت های احتمالی تاکیدکرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان اظهارداشت: تصمیم های لازم در خصوص میزان و نحوه ی رها سازی آب سدها، مخازن و تاسیسات آبی با توجه به پییش بینی میزان بارندگی صورت گرفت.

ملایی تصریح کرد: براساس نظام نامه سیلاب وزارت نیرو، وظایف هر دستگاه در مقابله با سیل مشخص شده و در سه بخش اقدامات قبل از رخدادسیل، حین و بعد از آن به تفصیل بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب منطقه ای هرمزگان درحالت آماده باش کامل است

آب منطقه ای هرمزگان درحالت آماده باش کامل است