مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 13:302020-03-28اجتماعي

اعمال قانون و اعزام به پارکینگ 40 خودرو در زنجان


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از اعمال قانون و اعزام به پارکینگ 40 خودرو در زنجان خبر داد و گفت: علاوه بر این صاحبان خودروها 500 هزار تومان جریمه شدند.

- علی اصغر شیرمحمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با شیوع کرونا خبر داد و اظهار کرد: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با کرونا، در صورت ورود غیرقانونی خودرو ها به شهرها، خودرو تا یک ماه توقیف و صاحبان خودرو های متخلف 500 هزار تومان جریمه می شوند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: بر اساس این طرح، فقط افراد بومی ساکن هر شهر مجاز به ورود به داخل شهر خواهند بود و ورود افراد غیرساکن ممنوع است و افراد با کارت ملی، پلاک خودرو و بیمه نامه شناسایی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه بهترین راه پیشگیری از این ویروس این است که در خانه بمانیم، افزود: طبق این طرح ورود خودروهای غیر بومی به داخل شهرهای استان زنجان ممنوع بوده و مسافران می توانند بدون ورود به شهرهای استان به مسیر خود ادامه دهند.

شیرمحمدی با بیان اینکه از آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی 40 خودرو اعمال قانون شدند، تصریح کرد: این خودروها علاوه بر انتقال به پارکینگ 500 هزار تومان هم جریمه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال قانون و اعزام به پارکینگ 40 خودرو در زنجان

اعمال قانون و اعزام به پارکینگ 40 خودرو در زنجان