مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 14:552020-03-28اجتماعي

سیل بندهای قلعه گنج ترمیم شد


مهدی شهسواری عصر شنبه در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران اظهار داشت: در پی اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع بارندگی در روزهای آینده به تبع آن افزایش سطح آب رودخانه و احتمال افزایش آبگرفتگی در معابر شهری و روستایی بخش مرکزی و چاه دادخدا عملیات ترمیم سیل بند در روستاهای حاشیه رودخانه ها انجام شده است.

وی افزود: تعداد 12 روستا هنوز نیاز به ترمیم و احداث سیل بند دارند.

فرماندار قلعه گنج اظهار داشت: با کمبود ماشین آلات و دستگاه های راه سازی برای احداث و ترمیم سیل بند در شهرستان مواجه هستیم و در این راستا از ظرفیت شهرداری ها و اداره راهداری و بخشداری ها استفاده می کنیم.

وی ادامه داد: به همه دامداران حاشیه رودخانه ها و حوزه تالاب جازموریان از طریق ادارات امور عشایری و جهاد کشاورزی اطلاع رسانی شده است.

شهسواری تصریح کرد: با توجه به اطلاع رسانی های قبلی، در بارندگی هفته گذشته هیچگونه تلفات دام در این شهرستان نداشتیم و از جهاد کشاورزی و دامپزشکی مبنی بر تلفات دامی گزارشی دریافت نکردیم.

رییس شورای تامین قلعه گنج بیان داشت: بیشترین خسارت بارندگی اخیر در حوزه راهداری رقم خورد و مسیرهای اصلی شهرستان و آسفالت و پل های جاده های روستایی بر اثر وقوع سیلاب و طغیان رودخانه ها تخریب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل بندهای قلعه گنج ترمیم شد

سیل بندهای قلعه گنج ترمیم شد