مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 16:052020-03-28اقتصادي

کاهش 47 درصدی سفر در آذربایجان غربی


آیدین رحمانی روز شنبه در شانزدهمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی با بیان اینکه این کاهش در روز هشتم فروردین به 62 درصد رسید، اظهار داشت: پیش بینی می شود با ایجاد محدودیت های لازم و کاهش بیش از پیش این سفرها شاهد شکسته شدن زنجیره انتقال این بیماری در سطح استان باشیم.

وی اضافه کرد: در همین راستا داکت های ضدعفونی وسایل نقلیه در مبادی ورودی استان با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، شهرداری و فرمانداری ها از جمله محورهای ورودی سه راهی ایواوغلی ، میاندوآب - ملکان ، سقز - بوکان و سلماس - تسوج و نیز کلیه مبادی مرزی استقرار یافته است.

وی با قدردانی از مشارکت سپاه در اجرای رزمایش دفاعی بیولوژیک در استان که با همکاری دهیاری ها و سایر ادارات برای ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی در حال انجام است، گفت: اجرای این رزمایش و تداوم آن می تواند نقش مهمی در شیوع این بیماری داشته باشد.

وی همچنین با بیان آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان بیان کرد: در همین راستا تمامی پارک ها و مراکز تفریحی تعطیل و از ایجاد تجمع در این اماکن جلوگیری شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به تعطیلی فعالیت کارگاه های پروژهای عمرانی در استان اظهار داشت: تمامی پروژه های عمرانی تا بیستم فروردین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 47 درصدی سفر در آذربایجان غربی

کاهش 47 درصدی سفر در آذربایجان غربی