مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 16:152020-03-28بين الملل

کرونا اقتصاد رژیم صهیونیستی را در معرض خطر قرار داد


به دنبال بسته شدن کارخانه ها و موسسه ها و اماکن عمومی در فلسطین اشغالی تقریبا 800 هزار نفر از نیروی کار این رژیم بیکار شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل جماران؛ ویروس کرونا اقتصاد جهانی را به شدت تحت تاثیر قرار داده و در این میان رژیم صهیونیستی با تعطیلی مراکز و موسسات در سرزمینهای اشغالی با خیل عظیم بیکاران مواجه شده و در حال ورود به رکود و بحران اقتصادی شدیدی است .

روزنامه رأی الیوم چاپ لندن امروز (شنبه) در گزارشی نوشت: به دنبال بسته شدن کارخانه ها و موسسه ها و اماکن عمومی در فلسطین اشغالی تقریبا 800 هزار نفر از نیروی کار این رژیم بیکار شده اند.

از سوی دیگر مییر شبیغلر مدیر کل موسسه بیمه تامین اجتماعی رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این موسسه در حال تهیه طرحی جهت مقابله با ورشکستی هزاران شرکت و موسسه تجاری در اثر بحران ویروس کرونا و اتخاذ اقدامات لازم جهت مقابله با این امر است و به منظور مقابله با بحران بیکاری نیازمند اختصاص بیش از یک میلیارد شیکل ( واحد پولی رژیم صهیونیستی ) است.

رژیم اسراییل هم اکنون با توجه به اینکه احتمال دارد تعداد بیکاران از مرز یک میلیون نفر در سرزمینهای اشغالی فلسطین فراتر رود، بیم آن دارد که در اثر افزایش تعداد افراد بیکار دچار رکود اقتصادی شدیدی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا اقتصاد رژیم صهیونیستی را در معرض خطر قرار داد

کرونا اقتصاد رژیم صهیونیستی را در معرض خطر قرار داد