مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 17:402020-03-28حوادث

دستگیری اعضای باند کلاهبرداری


رییس پلیس فتا تهران بزرگ از شناسایی اعضای باند کلاهبرداری با 37 فقره پرونده اتهامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ تورج کاظمی در تشریح این خبر اظهار کرد: پانزدهم اسفند ماه 98 مردی 35 ساله ساکن تهران حوالی خیابان جمهوری با مراجعه به پلیس فتا و ارائه شکایتی از دادسرای مبارزه با جرایم رایانه ای اظهار داشت: حسابم به دلیل نامعلومی مسدود شده در حالی که از این امر بی اطلاع بوده و خواهان پیگیری پلیس هستم.

سرهنگ کاظمی ادامه داد: پرونده با هماهنگی دادسرای مبارزه با جرایم رایانه ای در دستور کار کارشناسان فتا قرار گرفت و پلیس تحقیقات خود را دراین زمینه آغاز کرد، در خلال رسیدگی شاکی مجدد به پلیس مراجعه و با ارائه سرنخی بیان کرد خانمی ناشناس با او تماس تلفنی گرفته و از وی درخواست کارت بانکی در ازای مبلغ یک میلیون تومان کرده است.

این مقام انتظامی افزود: معلوم شد، تماس از سوی خانمی 30 ساله ساکن تهران بوده که با هماهنگی دادسرای مبارزه با جرایم رایانه ای نامبرده شناسایی و به پلیس انتقال داده و با بررسی سوابق وی معلوم شد، وی قبلاً در یک شرکت اینترنتی به عنوان بازاریاب فعالیت قرعه کشی و فروش محصولات را داشته است.

وی گفت: متهم با ادله های فنی پلیس راز کلاهبرداری اعضای باند خود را برملا کرد و در اظهاراتش اذعان داشت که در پوشش یک شرکت خصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای باند کلاهبرداری

دستگیری اعضای باند کلاهبرداری