موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 18:052020-03-28اقتصادي

130 هزار نفر از جمعیت شهرستان ساوه برای مقابله با کرونا غربالگری شدند


علی میرزایی روز شنبه در دیدار با مدیران حوزه صنایع شهرستان ساوه که در فرمانداری برگزار شد، افزود: این میزان غربالگری سبب شد تا شمار مبتلایان ورودی به بیمارستان های شهر کاهش یابد و وضعیت اشغال تخت های مراکز درمانی نیز موید این ادعا است.

وی اظهار کرد: برای پیشگیری و مقابله با کرونا اقداماتی دیگر از قبیل تعطیلی 2 روزه ادارات، مسدودسازی ورودی های شهر و تعطیلی بازار در ساوه انجام شد که بسیار اثرگذار بوده است.

فرماندار ساوه از مدیران صنعتی این شهرستان خواست که در حد توان خود به بخش درمانی و حوزه سلامت این شهرستان کمک کنند تا ملزومات مورد نیاز کادر درمانی، پرستاران و همچنین بیماران تامین شود.

وی گفت: سال گذشته کمترین تنش کارگری را در ساوه داشتیم و اکثر واحدهای تولیدی با بیشترین ظرفیت کار کردند که حاصل مجاهدت تولیدکنندگان و کارگران بود.

میرزایی افزود: برخی از واحدها نیز با تلاش خود و حمایت دولت از ورشکستگی نجات یافتند و توانستند سرپا بمانند که اکنون در قالب قراردادهای خوب با مصرف کنندگان در حال فعالیت هستند.

وی بر لزوم حذف قوانین و مقررات دست و پاگیر و بازدارنده بر سر راه حوزه تولید تاکید کرد و گفت: در این زمینه باید کمیته ای از سوی فعالان صنعتی ساوه به نیابت از تمام واحدهای صنعتی تشکیل و پیشنهاد و خواسته های خود را ارائه کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

130 هزار نفر از جمعیت شهرستان ساوه برای مقابله با کرونا غربالگری شدند

130 هزار نفر از جمعیت شهرستان ساوه برای مقابله با کرونا غربالگری شدند