مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 18:352020-03-28فناوري

سرنوشت نامعلوم ماهواره های اینترنتی/ 360 ماهواره متصل شدند


اسپیس ایکس که قرار بود از طریق پروژه استارلینک اینترنت پرسرعت را در اختیار کاربران قرار دهد، همچنان مشغول ارسال ماهواره های اینترنتی است و هنوز از تاریخ دقیق دسترسی کاربران به این نوع اینترنت صحبتی نکرده است.

- گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، شهین مردانی: استارلینک یک پروژه توسعه صورت فلکی ماهواره ای است که توسط اسپیس اکس به منظور توسعه یک گذرگاه ماهواره ای کم هزینه، با کارایی بالا و فرستنده-گیرنده برای پیاده سازی یک اینترنت ماهواره ای جدید است.

در واقع استارلینک قرار است در آینده ای نه چندان دور اینترنت را در سراسر جهان در دسترس قرار دهد اما مشکل اصلی این طرح، تعداد بسیار زیاد ماهواره هایی است که برای اینترنت رسانی به زمین، در مدار قرار می گیرند.

نه تنها این شرکت، بلکه شرکت های فناوری دیگری نظیر مایکروسافت نیز تصمیم دارند اقداماتی شبیه به شرکت فضایی اسپیس اکس را انجام دهند و برای ارسال ماهواره های اینترنتی اقدام کنند.

  * هدف از پروژه استارلینک به طور خاص، استارلینک قرار است سرویس ارتباطی پهنای باند بی سیم با دسترسی اینترنت بی سیم پر سرعت باشد که سرویس های دیگر نیز به آن افزوده می شود.

*  ارسال ششمین سری از ماهواره های استارلینک وبسایت انگجت تأیید کرد، شرکت اسپیس اکس حدود 10 روز پیش 60 ماهواره دیگر از سری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت نامعلوم ماهواره های اینترنتی/ 360 ماهواره متصل شدند

سرنوشت نامعلوم ماهواره های اینترنتی/ 360 ماهواره متصل شدند