مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 19:052020-03-28سياسي

از نامگذاری روز زنان در ریاضیات تا افتتاح کرسی یونسکو


مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور به عنوان یکی از مراکز ذیل وزارت علوم و فعال در حوزه سیاست گذاری و گفتمان سازی جریان های علم و فناوری در کشور و انجمن ترویج علم ایران نیز به عنوان یک مؤسسه غیرانتفاهی، - از مراکز فعال در حوزه ترویج علم هستند که در سال 98 برنامه های مختلفی را در حوزه ترویج علم و عمومی سازی آن اجرا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از نخستین برنامه هایی که در سال 98 از سوی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور به اجرا درآمد، سومین جشنواره ترویج علم در پایان نامه های دانشجویی بود.

در این جشنواره دانش آموختگان هر یک از مقاطع ارشد یا دکتری که طی سال های 96-98 از پایان نامه خود دفاع کرده بودند، می بایست خلاصه ای از پایان نامه خود را در قالب 200 الی 400 کلمه (حدود یک صفحه) بنویسند و سپس به زبانی ساده و با استفاده از ابزارهای سمعی و بصری مورد نیاز خود، به حضار ارائه دهند.

از جمله اهداف برگزاری این جشنواره کاهش شکاف میان مردم و علم ورزان، جلب توجه دانشگاهیان و دانشجویان به چالش های پیش روی کشور و ارائه راه حل برای آن ها، تشویق دانشگاهیان به برقراری ارتباط مستقیم تر با مردم و جلب توجه عمومی به آموزش غیررسمی و یادگیری مادام العمر عنوان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نامگذاری روز زنان در ریاضیات تا افتتاح کرسی یونسکو

از نامگذاری روز زنان در ریاضیات تا افتتاح کرسی یونسکو