مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 03:252020-03-29حوادث

تیپ 216 زرهی زنجان به یاری مردم شهرستان صومعه سرا شتافت


سرگرد مهدی سحاب مرادی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: عملیات ضد عفونی و گندزدایی از سوی تیم های عملیاتی تیپ 216 زرهی زنجان در این شهرستان و روستاهای تابعه آن، طی پنج روز اخیر (هشت صبح تا 4/30 بامداد) در مجموع به مدت قریب 100 ساعت و با استفاده از چهار دستگاه خودرو رفع آلودگی به ظرفیت هر کدام یک هزار و 500 لیتر و یک دستگاه خودرو درخش به ظرفیت پنج هزار لیتر انجام شد.

وی با بیان اینکه در این مدت شهرستان صومعه سرا، شهرها و 157 روستا و دهستان های تابعه این شهرستان زیر پوشش طرح ضدعفونی و گندزدایی از سوی تیم های عملیاتی تخصصی این تیپ که شامل 30 نفر از متخصصین و کارشناسان جنگ بیولوژیک بودند قرار گرفت، اظهار داشت: در این عملیات مقدار 600 هزار لیتر محلول ضدعفونی به منظور رفع آلودگی استفاده شد.

سحاب مرادی افزود: نیروهای امدادرسان این تیپ در کنار ضدعفونی کردن معابر، نسبت به توزیع اقلام بهداشتی از قبیل ماسک N95 و محلول ضد عفونی و همچنین عملیات تب سنجی و غربالگری نیز اقدام کردند.

وی تاکید کرد: گروهان بهداشت و درمان تیپ 216 زرهی زنجان در کنار اقدامات فوق، نکات بهداشتی را نیز به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا به شهروندان و روستاییان این منطقه، آموزش دادند که بازخورد بسیار خوب و مناسبی را داشت و روز شنبه /9 فروردین ماه/ نیز چهار دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیپ 216 زرهی زنجان به یاری مردم شهرستان صومعه سرا شتافت

تیپ 216 زرهی زنجان به یاری مردم شهرستان صومعه سرا شتافت