مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 03:352020-03-29فرهنگي

«متاستاز» از همپایان بیماران سرطانی می گوید/ تئاتری که تئاتر نیست


نمایش «متاستاز» به کارگردانی علی اصغر دشتی روایتی عاطفی از همراهی، همپایان با بیماران سرطانی است که این روزها می توانید به تماشای نسخه خانگی آن بنشینید.

- نمایش متاستاز به کارگردانی علی اصغر دشتی روایتی عاطفی از همراهی، همپایان با بیماران سرطانی است که این روزها می توانید به تماشای نسخه خانگی آن بنشینید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با توجه به تعطیلی تماشاخانه ها و مراکز هنری به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در ایام تعطیلات نوروزی و لزوم در منزل ماندن اکثر مردم پیشنهاد می شود علاقه مندان تئاتر و هنرهای نمایشی برای پر کردن اوقات فراغتشان به دیدن فیلم-تئاترهای مختلف بنشینند که در همین راستا دیدن فیلم-تئاتر متاستاز به کارگردانی عیل اصغر دشتی می تواند گزینه مناسبی باشد.

این اثر نمایشی که شیوه اجرایی آن مستند - فیزیکال است به موضوع همپایان بیماران مبتلا به سرطان و ابعاد عاطفی این همراهی می پردازد.

متاستاز اثری مستند با ساختاری روایی است که بر اساس ورک شاپ های کارگردان با هنرجویانش شکل گرفته است؛ نمایشی که به مبحث سرطان و خانواده های بیماران سرطانی می پردازد و بیشتر درباره افرادی است که درگیر بیماری یکی از اعضای خانواده خود بوده یا هستند که از آنها به عنوان همپا یاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«متاستاز» از همپایان بیماران سرطانی می گوید/ تئاتری که تئاتر نیست

«متاستاز» از همپایان بیماران سرطانی می گوید/ تئاتری که تئاتر نیست