مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 04:152020-03-29سياسي

نگاهی به رویدادهای پاییز 98 استان سمنان


استان سمنان با وسعت 9.

7 میلیون هکتار و جمعیتی بیش از 702 هزار نفر با دارا بودن حدود 2 هزار واحد صنعتی از دیرباز نقش مهمی در حوزه اقتصادی، سیاسی، تحولات فرهنگی و اجتماعی کشور داشته، اکنون با فرارسیدن سال 99 نگاه کوتاهی به رویدادهای مهم استان سمنان در پاییز 98 داریم.

سفر محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری به منظور افتتاح چند طرح عمرانی و آموزشی و شرکت در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی سمنان در برنامه ای یک روزه در 25 مهر 98 به این استان سفر کرد.

در سفر واعظی به استان سمنان، مجتمع تجاری تفریحی عقیق در مساحتی با زیربنای 19 هزار و 846 متر و در چهار طبقه با صرف 700 میلیارد ریال اعتبار و با مشارکت بخش خصوصی، طرح بزرگ بوستان ملت با قدمت حدود 50 سال با اعتباری حدود 20 میلیارد ریال در شهرستان دامغان و طرح فضای سبز، آزمایشگاه مرکزی و گام دوم ساخت ساختمان آموزشی در دانشگاه گرمسار با 128 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس سمنان همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد، مقاومت و شهادت استان سمنان با حضور سردار سرتیپ علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و علیرضا آشناگر استاندار سمنان در حسینیه سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به رویدادهای پاییز 98 استان سمنان

نگاهی به رویدادهای پاییز 98 استان سمنان