مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 04:402020-03-29فرهنگي

ماهِ بنی هاشم در کتاب ها


تقویم می گوید، چهارم شعبان، سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس، مظهر ادب، وفا، شجاعت، برادری و دانش است؛ خوب است امسال که باید در خانه بمانیم، - با زندگی و اندیشه این بزرگوار از خلال کتاب ها آشنا شویم.

اگرچه نام و یاد حضرت ابوالفضل در میان ما زنده و جاری است، ولی منابع و کتاب های مستقل درباره زندگی آن بزرگوار کم تعداد است؛ با این وجود افتخار می کنیم که در سالروز ولادت با سعادت ایشان چهار اثر خوب را درباره این شخصیت بزرگ معرفی کنیم.

ماه به روایت آه کتاب 190 صفحه ای ماه به روایت آه نوشته ابوالفضل زرویی نصرآباد، به همت انتشارات کتاب نیستان در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

این کتاب با نثر زیبا و سرشار از احساس و لطافت، در دوازده داستان به زندگی حضرت عباس از دید دوازده نفر می پردازد.

نویسنده در صفحه 22 برای بیان داستان ولادت عباس (ع) از زبان مادر او می نویسد: همسرم علی، امروز چهل و هشت ساله است و حسن، حسین و زینب، هر کدام با یک سال فاصله، به ترتیب: بیست و سه، بیست و دو و بیست و یک ساله اند.

سقای آب و ادب کتاب سقای آب و ادب نوشته سید مهدی شجاعی، با تلاش انتشارات کتاب نیستان در 264 صفحه به بازار نشر راه پیدا کرده است.

این روایت در ده بخش تنظیم شده و در هر بخش، یک عنوان به نام حضرت عباس اضافه شده است: عباس علی، عباس ام البنین، عباس عباس،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهِ بنی هاشم در کتاب ها

ماهِ بنی هاشم در کتاب ها