مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 05:402020-03-29اقتصادي

برای مقابله با کرونا 17 تفرجگاه و پارک جنگلی گلستان مسدود شد


برای قطع زنجیره ویروس کرونا 17 تفرجگاه و پارک جنگلی در استان گلستان مسدود شد تا محدودیت تردد با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به نتیجه مثبت تری ختم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، به منظور حفظ سلامت مردم و برای قطع زنجیره ویروس کرونا 17 تفرجگاه و پارک جنگلی در استان گلستان تا 22 فروردین امسال مسدود شد تا محدودیت تردد با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به نتیجه مثبت تری ختم شود.

* پیش بینی 45 اکیپ جنگلبانی و انتظامی در گلستان برای ممانعت از ورود مردم به پارک های جنگلی و تمامی پارک های استان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان با بیان اینکه تمامی راه های ارتباطی به تفرجگاه های استان مسدود شده است از پیش بینی 45 اکیپ جنگلبانی و انتظامی در استان برای ممانعت از ورود مردم به پارک های جنگلی و تمامی پارک های استان خبر داد.

ابوطالب قزلسفلو با اشاره به اینکه طرح محدودیت تردد و مسدود شدن تفرجگاه های استان تا 22 فروردین ادامه دارد از مردم خواست تا برای اجرای موثر این طرح مشارکت جدی داشته باشند تا هر چه زودتر از این ویروس منحوس خلاص شویم.

* به احدی اجازه ورود به تفرجگاه های استان گلستان داده نمی شود وی با تاکید بر اینکه به احدی اجازه ورود به تفرجگاه های استان داده نمی شود، تصریح کرد: همه راه های ارتباطی که امکان دسترسی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مقابله با کرونا 17 تفرجگاه و پارک جنگلی گلستان مسدود شد

برای مقابله با کرونا 17 تفرجگاه و پارک جنگلی گلستان مسدود شد