مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 05:552020-03-29پزشكي

باید و نبایدهای مصرف ویتامین D برای پیشگیری از شیوع کرونا


یک پزشک فوق تخصص بیماری های گوارشی با بیان اینکه این روزها با توجه به شیوع بیماری کرونا بر مصرف ویتامین های محلول در چربی مثل ویتامین D  بسیار تاکید می شود، - ایسنا/مازندران یک پزشک فوق تخصص بیماری های گوارشی با بیان اینکه این روزها با توجه به شیوع بیماری کرونا بر مصرف ویتامین های محلول در چربی مثل ویتامین D  بسیار تاکید می شود، گفت: اکثر مردم دچار کمبود ویتامین D  هستند و باید سعی در جبران کمبود این ویتامین در بدن کرد چراکه برای مقابله با ویروس کرونا مقدار مشخصی از مصرف ویتامین D  تعریف شده است به عنوان مثال برای فرد بالغ  ویتامین D با سطح بالای 5 را می توان در نظر گرفت.

سید حسن عابدی ولوکلایی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه مصرف دارو در وضعیت کرونایی با 2 نوع تفکر ایجاد می شود، اظهار کرد: یکی از این تفکرها با تفکر پیشگیرانه و یکی دیگر از این تفکرها نیز تفکر درمان های خانگی یا درمان های اولیه بوده است.

وی تصریح کرد: تا به حال هیچ درمان اثبات شده پیشگیرانه ای برای این بیماری کرونا وجود نداشته و داروی خاصی هم از نظر پزشکی و استانداردهای مقالات پزشکی برای بیماری های عفونی ویروسی تعریف نشده است.

این پزشک فوق تخصص بیماری های گوارش با اشاره به اینکه استفاده بیش از حد ویتامین می تواند معضلات جدیدی در بدن افراد ایجاد کند، گفت: است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید و نبایدهای مصرف ویتامین D برای پیشگیری از شیوع کرونا

باید و نبایدهای مصرف ویتامین D برای پیشگیری از شیوع کرونا