موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 06:152020-03-29سياسي

بازداشت 4نفر در ارتباط با فرار تعدادی از زندانیان سقز


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کردستان از بازداشت چهار نفر در ارتباط با حادثه فرار تعدادی از زندانیان از زندان سقز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، مجتبی شیرودبزرگی اظهار داشت: در این ارتباط چند نفراز مأموران زندان سقز احضار و از آنان تحقیق به عمل آمد و چهار نفر از این افراد با صدور قرار تأمین بازداشت و مابقی نیز با قرارهای تأمین متناسب آزاد شدند.

وی افزود: بلافاصله پس از گزارش فرار زندانیان از زندان سقز و در اجرای دستور ریاست قوه قضاییه مبنی بر شناسایی و برخورد قاطع با قاصرین و مقصرین، پرونده ای در دادسرای نظامی ناحیه سقز تشکیل شد و رییس دادسرا در محل حاضر و تحقیقات میدانی را آغاز و دستورات قضایی لازم را با هماهنگی دادستان نظامی استان صادر می کند.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کردستان اضافه کرد: تحقیقات تا دستیابی به علل و عوامل دخیل در وقوع این حادثه ادامه خواهد یافت.

عصر جمعه هشتم فروردین، 74 زندانی از زندان سقز با ضرب و شتم نگهبانان متواری شدند که همان شب پنج نفرشان دستگیر و یک نفر نیز خود را تسلیم ماموران کرد، از دیشب تا ظهر امروز نیز چهار زندانی دیگر دستگیر و یک نفر هم خود تسلیم ماموران کرده ولی کماکان 63 نفر از زندانیان متواری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 4نفر در ارتباط با فرار تعدادی از زندانیان سقز

بازداشت 4نفر در ارتباط با فرار تعدادی از زندانیان سقز