مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 06:152020-03-29فرهنگي

موزه را در خانه نقاشی کنید + تیزر


موزه ملی ایران از کودکان و نوجوانان درخواست کرد تا در تعطیلات نوروز 1399 که با قرنطینه خانگی برای قطع زنجیره ی شیوع کرونا همزمان شد، در رویداد مسابقه نقاشی کودک و نوجوان با عنوان «موزه را در خانه نقاشی کنید» شرکت کنند.

- موزه ملی ایران از کودکان و نوجوانان درخواست کرد تا در تعطیلات نوروز 1399 که با قرنطینه خانگی برای قطع زنجیره ی شیوع کرونا همزمان شد، در رویداد مسابقه نقاشی کودک و نوجوان با عنوان موزه را در خانه نقاشی کنید شرکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جبرییل نوکنده - مدیر کل موزه ملی ایران - درباره ی این فراخوان توضیح داد: از یک سو گروه ویژه ای از مخاطبان نوروزی موزه ملی ایران کودکان و نوجوانانی هستند که هر سال در روزها از سراسر ایران برای بازدید و مشاهده به موزه ملی ایران به عنوان مجموعه ای غنی از فرهنگ و تمدن کشور می آیند و از سوی دیگر همزمان با شیوع بیماری کرونا در ایران و تعداد زیادی از کشورهای جهان، باید برای بازدید از موزه ها محدودیت هایی اعمال می شد، بنابراین برای پایداری زنجیره ی ارتباطی در نوروز 1399 برنامه ریزی برای برگزاری مسابقه نقاشی از بین آثار پیشنهادی موزه انجام شد.

به گفته ی وی، هدف از برگزاری این رویداد، آشنایی هرچه بیشتر کودکان و نوجونان با فرهنگ و هنر ایرانی و همچنین استفاده مفید از روزهای فراغت حضور در خانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه را در خانه نقاشی کنید + تیزر

موزه را در خانه نقاشی کنید + تیزر