مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 07:062020-03-29سياسي

سه هزار لیتر محلول ضدعفونی بین نیازمندان قصرشیرین توزیع شد


حجت الاسلام علی ملکی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این محلول های ضدعفونی به همت خیران تامین شده و پیش تر نیز شاهد توزیع اقلام بهداشتی شامل یک هزار عدد ماسک و یک هزار عدد محلول ضدعفونی کننده بین نیازمندان بودیم که به همت فرمانده قرارگاه ارتش غرب کشور و به منظور حمایت از نیازمندان تامین شد.

وی اظهارداشت: در شرایط کنونی که کشور درگیر مقابله با بیماری ویروسی کرونا است نیاز است که همه مردم و مسوولان دست به دست هم دهند تا شاهد ریشه کنی این ویروس از کشور باشیم.

امام جمعه قصرشیرین از تلاش های کادر درمان و همه مسوولان برای مقابله با بیماری ویروسی کرونا قدردانی کرد و از مردم خواست تا با ماندن در خانه های خود و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و همچنین رعایت موازین بهداشتی کمک کنند تا هرچه زودتر شاهد شکست ویروس کرونا باشیم.

او اضافه کرد: جلوگیری از ورود افراد غیربومی به شهرستان، تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری، کمک به نیازمندان با توجه به بحران کرونا، ضدعفونی و گند زدایی خیابان ها و محلات سطح شهر همه از مواردی است که در قصرشیرین به خوبی اجرا شده و تلاش های تمامی متولیان در این خصوص جای قدردانی دارد.

ملکی از مردم خواست به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و اخبار مربوط به کرونا را تنها از منابع خبری موثق و ستاد مقابله با کرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه هزار لیتر محلول ضدعفونی بین نیازمندان قصرشیرین توزیع شد

سه هزار لیتر محلول ضدعفونی بین نیازمندان قصرشیرین توزیع شد