مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 07:062020-03-29ورزشي

بسکتبال قم بعد از 10 سال در آستانه قهرمانی


آخرین بار که بسکتبال قم طعم قهرمانی در یک رقابت معتبر کشوری این رشته را چشید به اردیبهشت ماه سال 1389 بازمی گردد که تیم بسکتبال راه و ترابری قم در فینال رقابت های فصل 89 – 1388 لیگ دسته اول بسکتبال ایران پس از سه بازی با تیم پویا تهران روی سکوی نخست جای گرفت و در آن سال به لیگ برتر راه یافت.

اما عمر راه و ترابری در لیگ برتر بسکتبال مردان ایران فقط دو سال طول کشید ولی بسکتبال قم از شروع فصل 99 – 1398 لیگ برتر بسکتبال مردان ایران با حضور تیم شیمیدُر دارای یک نماینده پرقدرت، مدعی و مطرح است که از کادر مدیریتی و فنی بسیار توانمند و بازیکنان شاخص بهره می برد.

شیمیدُر در ترکیب خود بازیکنان صاحب نامی همچون محمد جمشیدی، مایکل رستم پور، مهدی کامرانی و آرن داوودی را دارد که همگی از ملی پوشان مطرح تاریخ بسکتبال ایران محسوب می شوند و با حضور بازیکنان خارجی مطرح در ترکیب این تیم، از نماینده قم به عنوان یکی از قدرت های لیگ برتر یاد می شود.

بازیکنان ملی پوش شیمیدُر برای بسکتبال ایران ارزش بسیار زیادی دارند، مهره های مطمئنی که سال گذشته از ارکان موفقیت تیم ملی بسکتبال مردان کشورمان در مسابقات 2019 جام جهانی چین و انتخابی المپیک بودند و سهمیه حضور در رویداد بزرگی به نام بازی های المپیک توکیو را به دست آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسکتبال قم بعد از 10 سال در آستانه قهرمانی

بسکتبال قم بعد از 10 سال در آستانه قهرمانی