مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 07:162020-03-29اقتصادي

پلمب یک ماهه در انتظار مغازه های متخلف کرمانشاهی است


رضا سلیم ساسانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا پراکندگی صنوف در کل بازار کرمانشاه را یکی از مشکلات کنترل بازار دانست و گفت: با اینکه مجبور به پلمب کردن برخی از مغازه ها شده ایم اما باز عده ای اقدام به باز کردن پلمب کرده اند.

وی از بسته شدن 70 درصد بازار و 90 درصد پاساژها از جمله پاساژ ارگ با 420 مغازه خبر داد و گفت: قاعدتا صنوفی که با معیشت مردم سر و کار دارند بسته نخواهند شد.

نان برنجی فروشی ها، قنادی ها و رستوران ها تعطیل رییس اتاق اصناف کرمانشاه در ادامه از اضافه شدن نام نان برنجی فروشی ها به صنوفی که باید بسته شوند اشاره کرد وگفت: همچنین قنادی ها و رستوران ها نیز باید کار و کاسبی شان را در این ایام تعطیل کنند.

هرچند ساسانی در خصوص دستورالعمل بسته شدن رستوران ها انتقادی داشت و گفت: طبق دستورالعمل غذاهای بیرون بر تعطیل نیستند اما رستوران ها باید تعطیل باشند که به این بهانه رستوران ها تعطیل نمی کنند و ادعا می کنند که فقط غذا به بیرون می فرستند.

وی در خصوص مجوز باز بودن مراکز تعمیر خودرو نیز انتقاد داشت و گفت: وقتی مطابق دستورالمعمل مغازه های لوازم یدکی خودرو باید تعطیل باشند دیگر باز بودن مراکز تعمیر خودرو معنایش را از دست می دهد و لازم است این مراکز نیز به لیست ممنوعه اضافه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب یک ماهه در انتظار مغازه های متخلف کرمانشاهی است

پلمب یک ماهه در انتظار مغازه های متخلف کرمانشاهی است