مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 07:252020-03-29حوادث

بازداشت 3 نفر در ارتباط با حادثه قتل موبایل فروش اسلامشهری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مسعود مرسلپور ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از بازداشت 3 نفر در ارتباط با حادثه قتل موبایل فروش اسلامشهری خبر داد و اظهار داشت: هر سه سارق اینترنتی که از خلوتی خیابان کاشانی اسلامشهر سو استفاده کرده بودند و باعث قتل یکی از کسبه این خیابان شدند دستگیر شده اند.

بر اساس این گزارش عصر شنبه 9 فروردین ماه سه سارق با طراحی نقشه قبلی برای سرقت از مغازه موبایل فروشی با تماس های مکرر با فروشنده وی را به مغازه می کشانند و در هنگام سرقت با مقاومت فروشنده مواجه شده و با ضربات چاقو به ناحیه گردن وی را به قتل می رسانند.

گفتنی است که دو سارقان به همراه مقتول به داخل مغازه رفته و کرکره را پایین می دهند و نفر سوم در مقابل مغازه کشیک می دهد، پس از اینکه فروشنده درب گاوصندوق را برای تحویل گوشی موبایل فروخته شده باز می کند، دو سارق با تهدید چاقو همه گوشی های داخل گاوصندوق را می خواهند که مقتول با استفاده از شوکر مقاومت می کند که در نهایت با مرگ وی و فرار سارقان همراه می شود.

لازم به ذکر است که نفر سوم سارقان با حضور در کلانتری و اعتراف به سرقت و درگیری با فروشنده مأموران انتظامی را در جریان می گذارد و بلافاصله دو سارق دیگر با در دست داشتن درتعداد زیادی گوشی موبایل دستگیر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 3 نفر در ارتباط با حادثه قتل موبایل فروش اسلامشهری

بازداشت 3 نفر در ارتباط با حادثه قتل موبایل فروش اسلامشهری