مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 07:252020-03-29سياسي

رامبد جوان: عادت کرده ایم خبر های بد را تزیین کنیم


رامبد جوان با بیان این که «ما عادت داریم خبر های بد را تزیین کنیم» معتقد است: فرهنگ سنتی ما در برخورد با کرونا و کم اهمیت جلوه کردن آن برای برخی از مردم خیلی تاثیرگذار بود، - در این روز های قرنطینه ای که تماس های تلفنی به جای دید و بازدید عید بیش تر از هر سال بوده، احتمالا برای یک بار هم که شده صدا و پیام جدیدی را بهجای آوای انتظار همیشگی اپراتور های همراه شنیده اید؛ صدایی که خیلی ها در وهله اول از شنیدنش جا می خورند و خوب گوش می کنند تا ببینند چه می گوید.

البته اغلب همان لحظه اول صاحب صدا را می شناسند و بعد پیغام را با دقت گوش می دهند که رامبد جوان مردم را به ماندن در خانه برای کنترل شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال دعوت می کند.

او حالا پس از گذشت حدود 10 روز از تجربه این همکاری به عنوان گوینده آوای انتظار تلفن های همراه از فرهنگی می گوید که عده ای شاید به پشتوانه آن، تمام توصیه ها را نادیده گرفته و در این روز های کرونایی راهی سفر می شوند.

این بازیگر و کارگردان ابتدا درباره همکاری خود برای این آوای انتظار می گوید: دو یا سه روز مانده به شروع سال نو، آقای سیدجمال هادیان، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی وزارت ارتباطات تماس گرفتند و اید های را مطرح کردند مبنی بر این که به جای پیام های آوای انتظاری که همیشه با صدای یک خانم می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رامبد جوان: عادت کرده ایم خبر های بد را تزیین کنیم

رامبد جوان: عادت کرده ایم خبر های بد را تزیین کنیم