مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 08:402020-03-29اجتماعي

ایجاد ایستگاه غربالگری در ورودی های فردیس از سمت کرج، شهریار و ملارد


شهردار فردیس از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در این شهر خبر داد گفت: در این راستا ایستگاه های غربالگری در مبادی ورودی شهر راه اندازی شده است.

- ایسنا/البرز شهردار فردیس از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در این شهر خبر داد گفت: در این راستا ایستگاه های غربالگری در مبادی ورودی شهر راه اندازی شده است.

محمد خسرو زاده در حاشیه بازدید از مبادی ورودی فردیس که روز یکشنبه 10 فروردین انجام شد، از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در این شهر خبر داد و اظهار کرد: تمامی اقدامات پیشگیرانه شیوع ویروس کرونا طبق پروتکل ابلاغی در فردیس انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در ادامه با بیان اینکه شهرداری امور اجرایی نیروهای داوطلب مردمی، بسیجی، انتظامی و هلال احمر را پشتیبانی می کند، اضافه کرد: با همکاری ارگان های مختلف، شهر فردیس به طور مستمر ضد عفونی می شود.

خسرو زاده در بخش دیگری از راه اندازی ایستگاه های غربالگری در مبادی ورودی فردیس از سمت کرج، شهریار و ملارد به فردیس خبرداد و اضافه کرد: این اقدام در راستای پیشگیری از شیوع و کنترل ویروس کرونا به طور شبانه روزی در حال انجام است.

به گفته وی، بوستان های فردیس و همه مراکز خدماتی آنها به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد ایستگاه غربالگری در ورودی های فردیس از سمت کرج، شهریار و ملارد

ایجاد ایستگاه غربالگری در ورودی های فردیس از سمت کرج، شهریار و ملارد