مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 08:452020-03-29ورزشي

آماده سازی نقاهتگاه ستاد مقابله با کرونا در دانشگاه آزاد ورامین


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران از آماده سازی دو سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوا برای دوران نقاهت بیماران کرونایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، سیدمحمودرضا آقامیری اظهار داشت: یکصد تخت ویژه بانوان و یکصد تخت ویژه آقایان در دو سالن مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوا برای سپری شدن دوران نقاهت بیماران کرونایی با مشارکت ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان های ورامین و پیشوا در حال آماده سازی است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در این روزهای حساس، خود را موظف به حل بحران پیش آمده و کاهش دغدغه های اجتماعی دانسته و تمام امکانات و ظرفیت های خود را برای مواجهه با ویروس کرونا بسیج کرده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران خاطرنشان کرد: از آنجا که بیماران بهبود یافته همچنان برای گذراندن دوران نقاهت خود نیازمند مراقبت هستند و نمی توان با توجه به تعدد بیماران، آنها را در بیمارستان ها تحت مراقبت قرار داد، به همت رییس و همکاران واحد ورامین- پیشوا، سالن های ورزشی این واحد دانشگاهی در حال تجهیز و آماده سازی است.

آقامیری با بیان اینکه اقدامات ضدعفونی، سمپاشی و استقرار 200 تخت در سالن های مد نظر با همکاری نیروهای جهادی انجام شده و پس از تجهیز و آماده سازی کامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی نقاهتگاه ستاد مقابله با کرونا در دانشگاه آزاد ورامین

آماده سازی نقاهتگاه ستاد مقابله با کرونا در دانشگاه آزاد ورامین