مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 09:062020-03-29اجتماعي

برپایی فرش گل در کاخ مروارید بازدید به صورت مجازی است


پیمان بضاعتی پور در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه 27 هکتار از فضای سبز کاخ مروارید در اختیار شهرداری قرار گرفته است، گفت: در دو هکتار از آن فرش گل نواری ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: در واقع در دو لنداسکیپ تپه ای (معماری منظره ای) بیش از 100 هزار پیاز گل لاله، بنفشه و داوودی به صورت نواری کاشت شده است.

به گفته رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از واسط تابستان سال گذشته این فضا برای برپایی مراسم نوروزگاه آماده و در فضا نیمکت و سطل زباله جانمایی شد اما متأسفانه به دلیل شیوع کرونا ویروس بازدید عموم فعلاً لغو شده است.

بضاعتی پور افزود: تلاش کرده ایم زیبایی این فضا را به صورت مجازی با انتشار عکس و فیلک با مردم به اشتراک بگذاریم.

وی به ماندگاری فرش گل نواری کاشت شده در مجموعه کاخ مروارید اشاره کرد و گفت: لاله های کاشت شده تا آخر اردیبهشت ماه و بنفشه ها نیز تا پایان خردادماه ماندگار هستند اگر تا آن زمان کرونا مهار شود برای بازدید عموم بازگشایی می شود.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در خصوص تفاوت فرش گل باغ گل های پارک شهید چمران کرج با فرش گل کاخ مروارید نیز گفت: وسعت و سطح کاشت فرش گل پارک شهید چمران به صورت تجمعی است اما فرش گل کاخ مروارید چون قرار بود در لند اسکیپ های تپه ای کار شود، در آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی فرش گل در کاخ مروارید بازدید به صورت مجازی است

برپایی فرش گل در کاخ مروارید بازدید به صورت مجازی است