مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 09:262020-03-29اجتماعي

از سال 67 تاکنون کرونا دارم! / این روزها شبیه زمان بمباران شیمیایی است


یک جانباز شیمیایی، با بیان اینکه هر روز برای جانبازان شیمیایی روزهای کرونایی است، خاطرنشان کرد: من از سال 67 کرونا دارم و تاکنون 500 ساعت در اتاق عمل بوده ام و ریه سمت چپم مسدود است.

- از سال 67 تاکنون کرونا دارم! / این روزها شبیه زمان بمباران شیمیایی است ایسنا/گیلان یک جانباز شیمیایی، با بیان اینکه هر روز برای جانبازان شیمیایی روزهای کرونایی است، خاطرنشان کرد: من از سال 67 کرونا دارم و تاکنون 500 ساعت در اتاق عمل بوده ام و ریه سمت چپم مسدود است.

منصور افضلی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه جانباز 70 درصد شیمیایی در منطقه ماووت عراق است، اظهار کرد: متولد سال 1341 در رودبار هستم و همزمان با دوران خدمت سربازی به جبهه رفتم و از سال 60 در منطقه حضور داشتم و سال 67 با گاز خردل شیمیایی شدم.

وی که هم اکنون ساکن شهر منجیل است، پرونده جانبازی خود را 86 درصد دانست و افزود: در عرض 24 ساعت دو بار مورد بمباران شیمیایی صدام قرار گرفتم؛ اولین بار در ماووت و دومین بار در بیمارستان صحرایی الزهرا که بین بانه و سردشت قرار داشت.

این جانباز شیمیایی، روزهای کرونایی را بسیار شبیه زمان بمباران شیمیایی دانست و تصریح کرد: همانگونه که در دوران دفاع مقدس با کمک مردم بر دشمنان پیروز شدیم، امروز نیز برای مدیریت این بحران باید از کمک مردم بهره بگیریم و این کمک د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سال 67 تاکنون کرونا دارم! / این روزها شبیه زمان بمباران شیمیایی است

از سال 67 تاکنون کرونا دارم! / این روزها شبیه زمان بمباران شیمیایی است