مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 10:002020-03-29اقتصادي

تخصیص 12/5میلیارد ریال از بودجه شهرداری اسلامشهر به بخش آموزش


رییس کمیسیون برنامه، بودجه و سرمایه گذاری شورای شهر اسلامشهر از تخصیص 12 میلیارد و 500 میلیون ریال بودجه در سال 99 به بخش آموزش خبر داد.

- امین اسدی رییس کمیسیون برنامه، بودجه و سرمایه گذاری شورای شهر اسلامشهر در گفت وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: از مجموع اعتبارات بودجه سال 99 شهرداری اسلامشهر، مبلغ 12/5 میلیارد ریال به بخش آموزش کارکنان و حقوق شهروندی تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان اعتبار تخصیص یافته به آموزش در شهرداری ناچیز است و باید افزایش یابد، افزود: از میزان اعتبار تخصیص یافته برای مبحث آموزش در سال 99 بخشی بابت آموزش پرسنل شهرداری و میزان زیادی از این بودجه نیز در حوزه آموزش شهروندی صرف خواهد شد.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و سرمایه گذاری شورای شهر اسلامشهر ادامه داد: آموزش های شهری باید نیاز محور باشد تا عرضه محور و اگر در مجموعه مدیریت شهری در حوزه های مختلف عمرانی، ترافیکی، فضای سبز، خدمات شهری و دیگر بخش ها نیاز سنجی صورت گیرد، آموزش های شهروندی با پویایی بیشتری گسترش می یابد.

اسدی با اشاره به اینکه با افزایش آموزش ها، توانایی کارکنان شاغل در ادارات و شهروندان نیز بیشتر می شود، تأکید کرد: با ارتقاء معلومات شهروندان و کارکنان ادارات، خدمات از بعد کیفی و کمی افزایش چشگیری می یابد و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 12/5میلیارد ریال از بودجه شهرداری اسلامشهر به بخش آموزش

تخصیص 12/5میلیارد ریال از بودجه شهرداری اسلامشهر به بخش آموزش