مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 10:152020-03-29سياسي

برپایی 12هزار تخت نقاهتگاهی کرونا توسط نیروهای مسلح


سرهنگ پاسدار سید هاشم حسینی نماینده ستاد کل نیروهای مسلح در کمیته فنی و عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا امروز در حاشیه بازدید از مرکز غربالگری تلفنی کرونای شهرستان ملارد در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: امروز از مرکز تلفنی غربالگری کرونا شهرستان ملارد بازدید شد که 87 نفر اپراتور و کانتر به صورت همزمان و دو شیفت عملیات غربال گری را انجام می دهند.

وی افزود: مسؤولان شهرستان ملارد با راه اندازی این مرکز توان مقابله با کرونا را در شهرستان به حداقل300 درصد رساندند که ما نیز تقدیر و تشکر می کنیم و باید تمام شهرستان ها با الگوبرداری چنین مرکزی را دایر کنند.

نماینده ستاد کل نیروهای مسلح در کمیته فنی و عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا  بیان داشت: تقاضای ما این است که ملت شریف ایران برای خود ارزیابی وارد سایت www.

salamat.

gov.

ir شوند تا پوشش 100 درصدی صورت پذیرد.

سرهنگ حسینی یادآور شد: باید گروه های جمعیتی دیگر هم چون مهاجران افغانستانی، افراد موجود در خانه های سالمندان، مهاجران سایر کشورها و دیگران غربالگری شوند.

وی ادامه داد: 400 تیم پزشکی نیروهای مسلح در سراسر کشور به مجموعه وزارت بهداشت برای انجام اقدامات پس از غربال گری تلفنی اضافه شده و 12 هزار تخت نقاهتگاهی توسط سازمان های نیروهای مسلح برپا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 12هزار تخت نقاهتگاهی کرونا توسط نیروهای مسلح

برپایی 12هزار تخت نقاهتگاهی کرونا توسط نیروهای مسلح