مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 10:202020-03-29اجتماعي

همه با هم تا شکست کامل کرنا/ تولید 30 هزار ماسک در هنرستان های استان البرز


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: در مجموع تا کنون درکارگاه هنرستان های استان برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا 30 هزار عدد ماسک تولید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سالار قاسمی  مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز ظهر امروز در بازدید از کارگاه تولید ماسک آموزش و پرورش در رابطه با ضرورت هم افزایی نهادهای مختلف در مدیریت ویروس کرونا  اظهار داشت: این کارگاه از 26 اسفند ماه 98 فعالیت خود را با تولید روزانه 1500 عدد ماسک آغازکرد و دانش آموزان و فرهنگیان پا به پای سایر نهادها به میدان آمدند.

وی بیان داشت: درکارگاه هنرستان ولایت آموزش و پرورش ناحیه یک واقع درگرمدره کرج  تا کنون 10 هزار ماسک تولید شده و دراختیار بیمارستان های کرج قرار گرفته است.

قاسمی اضافه کرد: هنرجویان و هنرآموزان در این طرح خیرخواهانه بر اساس مسؤولیت اجتماعی خود در هنرستان ولایت برای تولید ماسک وطراحی و دوخت نخستین لباس محافظتی دربرابر کرونا گردهم آمدند.

وی یادآورشد: درکارگاه های تولیدی ماسک در آموزش و پرورش البرز به صورت مستمر ضدعفونی و با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی کار انجام می شود و در مجموع تا کنون درکارگاه هنرستان های استان برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا 30 هزار عدد ماسک تولید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه با هم تا شکست کامل کرنا/ تولید 30 هزار ماسک در هنرستان های استان البرز

همه با هم تا شکست کامل کرنا/ تولید 30 هزار ماسک در هنرستان های استان البرز