مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 10:362020-03-29اقتصادي

برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروندان بوشهری کاهش یافته است


رییس پلیس فتا استان بوشهر از کاهش چشمگیر میزان برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروندان بوشهری با فعال شدن رمز پویا خبر داد.

- سرهنگ مهدی قاسمی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در زمان حاضر افرادی که به دنبال سوءاستفاده از حساب بانکی و رمز دوم افراد هستند تنها 2 دقیقه وقت دارند.

وی تصریح کرد: اگر مشتری اطلاعات کارت خود را در صفحات پرداخت جعلی وارد کند، این احتمال وجود دارد که کلاه برداران در پشت صحنه اطلاعات بانکی را به صورت لحظه ای مشاهده و از اطلاعات سوءاستفاده کنند.

قاسمی ادامه داد: با اجرای رمز پویا فرآیند فعالیت افرادی که با ایجاد سایت های غیرمجاز و صفحات پرداخت جعلی اطلاعات کارت های بانکی را سرقت می کردند تا از این کارت ها و حساب های بانکی در زمان های غیرمتعارف و دوره های مختلف برداشت غیرمجاز انجام دهند و حتی از این طریق پول شویی یا گم کردن رد پول شویی استفاده کنند، بسیار دشوار است.

وی بیان کرد: با عملیاتی شدن رمز دوم پویا امنیت تراکنش های بدون حضور کارت به صورت چشمگیری افزایش یافته و درعین حال فرآیند سوءاستفاده و فیشینگ برای افرادی که قصد سرقت اطلاعات کارت بانکی شهروندان و برداشت غیرمجاز را دارند، دشوار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروندان بوشهری کاهش یافته است

برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروندان بوشهری کاهش یافته است