مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 10:402020-03-29اجتماعي

از پذیرش مهمان، گردشگر و مسافر در جاده چالوس خودداری می شود


بخشدار آسارا ی برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، از مردم تقاضا کرد در خانه ها بمانند و از ترددهای غیرضروری و حضور در اجتماعات پرهیز کنند.

- ایسنا/البرز بخشدار آسارا ی برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، از مردم تقاضا کرد در خانه ها بمانند و از ترددهای غیرضروری و حضور در اجتماعات پرهیز کنند.

صادق کمالی روز یکشنبه 10 فروردین با بیان اینکه مشارکت مردم برای مقابله موثر با ویروس کرونا بسیارضروری است، گفت: تعطیلی مدارس و محدودیت های اعمال شده در فعالیت های اداری و اصناف برای خلوت کردن سطح بخش و شهر و حضور مردم در منازل است تا از ابتلا به بیماری در امان بمانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزد: از شهروندان و روستاییان گرانقدر صمیمانه تقاضا دارم تا حد ممکن از حضور در شب نشینی ها و اجتماعات خودداری کرده و یقین بدانند که این توصیه ها برای حفظ سلامت خودشان خواهد بود.

صادق کمالی بیان کرد: در محور کرج _چالوس با توجه به تصمیمات کمیته مقابله با شیوع ویروس کرونا و با همکاری و همراهی واحدهای تجاری، فعالیت کلیه اصناف به جز نانوایی ها، میوه فروشی، قصابی، مرغ فروشی، سوپرمارکت، داروخانه و مراکز بهداشتی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی خاطرنشان کرد: تمامی تفرجگاه ها، باغات، اقامتگاه های بوم گردی، قهوه خانه ها، رستوران ها و کافی شاپ ها در محور ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پذیرش مهمان، گردشگر و مسافر در جاده چالوس خودداری می شود

از پذیرش مهمان، گردشگر و مسافر در جاده چالوس خودداری می شود