مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 10:452020-03-29اقتصادي

حمایت معیشتی شهرداری تهران از زباله گردها


معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری با اشاره به ممنوعیت زباله گردی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از حمایت معیشتی شهرداری تهران در قالب توزیع 4 هزار و 500 سبد کالا به زباله گردها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا جوادی یگانه به توزیع 3400 پرس غذای گرم از هفته آخر اسفند 98 تاکنون در گودهای زباله گردی با هدف حمایت از کودکان زباله گرد خبر داد و گفت: شهرداری تهران در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود از 4هزار و 500 خانواده نیازمند تهرانی در قالب ارائه اعتبار برای تهیه سبد کالای شب عید حمایت کرده است.

وی افزود: با توجه به ابلاغ سازمان مدیریت پسماند مبنی بر ممنوعیت زباله گردی و جمع آوری پسماند خشک از مخازن سطح شهر تهران، معاونت اجتماعی به منظور حمایت معیشتی از این قشر، بطور هدفمند با محوریت سازمان، رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی و همکاری سمن ها ورود کرد.

وی تصریح کرد: بر این اساس، از 22 اسفند تاکنون پک های بهداشتی و یک وعده غذای گرم به صورت روزانه در گودهای زباله گردی اطراف شهر تهران توزیع می شود و با تدوام شرایط حاکم، ارائه این خدمات ادامه خواهد یافت.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در خصوص حمایت از اقشار آسیب پذیر و نیازمند شهر برای تهیه اقلام مورد نیاز شب عید گفت: تلاش می کنیم در راستای مسئولیت های اجتماعی شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت معیشتی شهرداری تهران از زباله گردها

حمایت معیشتی شهرداری تهران از زباله گردها