مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 11:402020-03-29سياسي

دستاورد کرونا برای روحانی


روحانی حالا احساس می کند واقعا رییس جمهوری است، چون صاحبان تریبون ها در خانه مراقب خودشان هستند که کرونا نگیرند و صداوسیما پوشش می دهد و مصوبات به سد انواع نهادهای موازی نمی خورد.

- روحانی حالا احساس می کند واقعا رییس جمهوری است، چون صاحبان تریبون ها در خانه مراقب خودشان هستند که کرونا نگیرند و صداوسیما پوشش می دهد و مصوبات به سد انواع نهادهای موازی نمی خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد خدیر در عصر ایران نوشت: در روزهای خانه نشینی کرونایی، مردم بیش از گذشته تلویزیون نگاه می کنند و خصوصاً پای اخبار ساعت 14 می نشینند یا از گوشی تلفن همراه می بینند تا از آخرین آمار مبتلایان و قربانیان کرونا از زبان سخنگوی وزارت بهداشت باخبر شوند.

ببینند روند تلفات، افزایشی است یا کاهشی و همه منتظر آن بخش هستند که دکتر کیانوش جهانپور با تلخی اعلام می کند در 24 ساعت گذشته و از ظهر دیروز تا ظهر امروز چند نفر دیگر به جمع رفتگان پیوسته اند و سکوت می کنیم تا ببینیم آمار چگونه است و صد و چند نفر است.

کمتر یا بیشتر؟ چندان که با امروز - دهم فروردین 1398 - آمار جان باختگان به 2640 نفر رسیده است.

این همان موردی است که در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی داغِ داغ یافت نمی شود و از دو لب دکتر کیانوش جهان پور که اعلام می شود رسمیت و مرجعیت پیدا می کند و بعد بازنشر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاورد کرونا برای روحانی

دستاورد کرونا برای روحانی