مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 12:402020-03-29اقتصادي

پیش بینی افزایش 10 درصدی اجرای طرح های آب و خاک در سال 99


مدیرکل دفتر آب کشاورزی معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی پیش بینی کرد: اجرای طرح های آب و خاک در کشور در سال جاری نسبت به سال گذشته 10 تا 15 درصد افزایش داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، رضا سرافرازی در رابطه با فعالیت های این دفتر، اظهار کرد: دفتر آب و خاک در راستای افزایش بهره وری و راندمان آبیاری فعالیت هایی را اعم از تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری، اجرای عملیات آب و خاک تعاونی های تولید، مرمت و بازسازی قنوات، انتقال آب به اراضی شیبدار، احیا و توسعه طرح زهکشی استان های شمالی و احیاء و مرمت آب بندان های استان های شمالی انجام می دهد.

وی افزود: عملکرد ما در سال 98 برای طرح های زیربنایی انجام شده در بازسازی و نوسازی قنوات، 580 کیلومتر پیش بینی عملیات بازسازی و مرمت قنوات را در برنامه داشتیم که با تخصیص اعتبار 125 میلیارد تومانی از 158 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده، حدود 340 کیلومتر عملیات اجرایی داشتیم.

سرافرازی با اشاره به طرح تامین و انتقال آب برای توسعه باغات در اراضی شیبدار، تصریح کرد: طبق پیش بینی برنامه برای سال 98، 4 هزار و 100 هکتار در دستور کار ما قرار داشت که با 56 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته، حدود 2 هزار و 50 هکتار عملیات اجرایی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افزایش 10 درصدی اجرای طرح های آب و خاک در سال 99

پیش بینی افزایش 10 درصدی اجرای طرح های آب و خاک در سال 99