مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 13:152020-03-29پزشكي

بهزیستی کرمانشاه حدود 2 میلیارد تومان برای مقابله با کرونا هزینه کرد


فاطمه رضوان مدنی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: پس از اعلام رسمی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی مبنی بر شیوع بیماری کرونا، با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان بهزیستی کشور نسبت به تشکیل اولین جلسه ستاد پیشگیری از بیماری واگیر کرونا با حضور همه اعضاء اقدام شد.

وی گفت: این اعتبار برای مددجویان مراکز توانبخشی، کودکان کار و خیابانی، فرزندان مراکز شبه خانواده و مددجویان حوزه پیشگیری هزینه شده است.

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به اینکه مدیریت روانی-اجتماعی جامعه دربحران ها از وظایف ذاتی این نهادحمایتی به شمار می رود، ادامه داد: ریاست کمیته روانی- اجتماعی ستاد کرونای استان با ابلاغ استاندار به عهده مدیرکل بهزیستی نهاده شده است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه ادامه داد: در جلسات ستاد پیشگیری از شیوع کرونا تاکیدات لازم بر اجرای بخشنامه ها و دستورالعمل های مرتبط با مراکز دولتی و غیردولتی تحت نظارت سازمان در خصوص اقدامات پیشگیرانه و کنترلی در بحران ویروس کروناصورت گرفته است.

وی گفت: تصمیمات مهمی در این راستا اتخاذ و نسبت به اجرایی کردن آن انجام شده که می توان به تعطیلی مهدهای کودک سراسر استان از روزهای اولیه شیوع کرونا با هماهنگی بهزیستی کشور و ستاد استانی کرونا، تشکیل گروه های ارتباطی درفضای مجازی بامحوریت مراکز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهزیستی کرمانشاه حدود 2 میلیارد تومان برای مقابله با کرونا هزینه کرد

بهزیستی کرمانشاه حدود 2 میلیارد تومان برای مقابله با کرونا هزینه کرد