مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 14:052020-03-29سياسي

روند دفن فوت شدگان کرونایی رضایت بخش است


روند دفن فوت شدگان کرونایی در تبریز بسیار رضایت بخش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، شهرام دبیری در حاشیه بازدید از مراحل کفن و دفن فوت شدگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در وادی رحمت تبریز ضمن بیان مطلب فوق گفت: تمامی مراحل شرعی و اسلامی کفن و دفن درگذشتگان بیماری کرونا بصورت دقیق اجرا می شود.

دبیری خاطر نشان کرد: سازمان آرامستان های شهرداری تبریز نیز پا به پای دیگر واحدهای شهرداری بصورت کامل پای کار است و تمام ظرفیت و تلاش خود را برای آرامش خاطر و تسلی بازماندگان فوتی ها بکار گرفته است.

او با تاکید بر اینکه تدابیر لازم برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در مجموعه آرامستان های شهرداری تبریز اتخاذ شده است گفت: پرسنل زحمتکش این بخش با لباس ویژه و تجهیزات کامل، مراحل تغسیل و کفن و دفن را بر اساس مقررات شرعی و دستورالعمل های بهداشتی ابلاغ شده اجرا می کنند.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه ضمن تشکر از خدمات پرسنل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز ادامه داد: در این شرایط، همکاران سازمان آرامستان ها شامل غسالان، غساله ها، کارگران تدفین و سایر پرسنل سازمان در ایام عید نیز تا عصر مشغول تدفین متوفیان کرونا هستند که جا دارد از زحمات آنان تقدیر و تشکر نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند دفن فوت شدگان کرونایی رضایت بخش است

روند دفن فوت شدگان کرونایی رضایت بخش است