مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 15:452020-03-29سياسي

رزمایش دفاع بیولوژیک در بهاباد برگزار شد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد عصر یکشنبه در حاشیه این رزمایش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت : از تمامی ظرفیت های گسترده سپاه در شهرستان اعم از گردان امام حسین ( ع ) ، حوزه ها و پا یگاه های مقاومت بسیج، جهت اجرای این رزمایش به صورت گسترده استفاده شد .

سرهنگ سعید دهقان ده جمالی تصریح کرد : در برگزاری این رزمایش، 30 نیروی متخصص از پایگاه های مقاومت بسیج ، معادن ، اورژانس ، مرکز بهداشت و آتش نشانی با بهره گیری از 30 دستگاه خودرو، کار ضدعفونی و گندزدایی مراکز بهداشتی درمانی، اماکن عمومی و خیابان ها را انجام دادند.

دهقان ده جمالی هدف از اجرای رزمایش سراسری مدافعان سلامت را رفع آلودگی کامل از اماکن مورد نظر از جمله معابر اصلی، مناطق و محلات آلوده، بیمارستان ها و جایگاه های سوخت عنوان کرد و افزود : ان شاء الله بتوانیم محیط پاک، ایمن و سالمی برای مردم این شهرستان ایجاد کنیم.

وی مردم را به رعایت مسایل بهداشتی توصیه کرد و یادآور شد: به امید خدا بتوانیم بار دیگر سلامتی را به فضای جامعه برگردانیم و در عرصه های دیگر خدمتگزار مردم باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با بیان اینکه پاسداران و بسیجیان خدمتگزاران مردم هستند، افزود: آنها در تمامی برهه های حساس نظیر دفاع مقدس، حوادث و بلایای طبیعی و غیرمترقبه همواره در صف م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش دفاع بیولوژیک در بهاباد برگزار شد

رزمایش دفاع بیولوژیک در بهاباد برگزار شد