مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 04:002020-03-30پزشكي

پرتقال مازندران؛ هدیه جوانان به مدافعان سلامت


تعدادی از جوانان انقلابی ساری دست به اقدام جالبی زدند؛ آنها با تهیه 800 کیلوگرم پرتقال در قالب 3 هزار بسته اقدام به توزیع آن بین بیماران کرونایی و کادر درمانی بیمارستان های شهرستان ساری کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، این روزها که ویروس کرونا کام مردم کشور را تلخ کرده اما شاهد سیل مهربانی ها در پس این ویروس هستیم؛ از طلبه های جهادی گرفته تا بسیجیان و جوانان انقلابی همه پای کار آمدند تا این ویروس را ریشه کن کنند.

در این روزهای کرونایی که بسیاری از شهروندان مازندرانی در قرنطینه خانگی به سر می برند بسیاری از طلبه ها و بسیجیان شهرهای استان در بیمارستان ها و معابر سطح شهر در حال نظافت و ضدعفونی کردن هستند تا جلوی شیوع ویروس کرونا در مازندران گرفته شود.

اما در ساری تعدادی از جوانان انقلابی شهر دست به اقدام جالبی زدند؛ آنها با تهیه 800 کیلوگرم پرتقال در قالب 3 هزار بسته اقدام به توزیع آن بین بیماران کرونایی و کادر درمانی بیمارستان های ساری کردند.

این جوانان با شعار لطفا بجنگید و سالم بمانید ؛ ما منتظر لبخندتان هستیم اقدام به توزیع پرتقال های مازندران در بین رزمندگان خط مقدم جبهه سلامت کردند که موجب خوشحالی کادر درمانی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرتقال مازندران؛ هدیه جوانان به مدافعان سلامت

پرتقال مازندران؛ هدیه جوانان به مدافعان سلامت