مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 05:002020-03-30حوادث

شکارچیان گراز به زودی دستگیر می شوند


شکارچیانی که با بازنشر تصاویر شکار گراز در فضای مجازی باعث جریحه دار شدن افکار عمومی شده اند، شناسایی و دستگیر خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرمانده یگان سازمان حفاظت محیط زیست گفت: شکارچیانی که با استفاده از سگ های گله و نیزه اقدام به شکار یک رأس گراز کرده و با نشر تصاویر در فضای مجازی باعث جریحه دار شدن افکار عمومی شده اند، شناسایی و به زودی دستگیر خواهند شد.

جمشید محبت خانی اظهار کرد: فیلمی به تازگی در اختیار یگان حفاظت سازمان محیط زیست قرار گرفته که در آن چند نفر شکارچی متخلف با استفاده از سگ های گله و نیزه اقدام به شکار یک رأس گراز به شیوه بسیار ناجوانمردانه کرده اند و تصاویر این عمل شقاوت آمیز در فضای مجازی منتشر شده و باعث جریحه دار شدن افکار عمومی شده است.

وی افزود: تصاویر آزار و اذیت حیات وحش از طریق دوستداران طبیعت در اختیار این یگان قرار گرفته و با هماهنگی هایی که با پلیس فتای ناجا انجام دادیم و با توجه به اینکه تصویر متهمان کاملاً در تصاویر واضح است، اقدامات لازم برای دستگیری این متخلفان در دستور کار یگان حفاظت سازمان محیط زیست قرار گرفته و به زودی این هنجارشکنان دستگیر خواهند شد.

فرمانده یگان سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ارتکاب جرم و سلب حیات جانوران، فی نفسه زمینه ساز ارتکاب جرایم دیگر و بستر ناهنجار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکارچیان گراز به زودی دستگیر می شوند

شکارچیان گراز به زودی دستگیر می شوند