مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 07:062020-03-30سياسي

خدمت رسانی سه هزار نیروی سپاه برای مقابله با ویروس کرونا


محمود توکلی راد، در گفتگو با خبرنگار مهر در ارتباط با اقدامات سپاه امام رضا (ع) در خصوص شیوع ویروس منحوس کرونا، گفت: از همان ابتدای شیوع این ویروس، سریعاً به تمامی نواحی خود در سطح استان آماده باش گفته و همه امکانات را در اختیارشان قرار دادیم تا از جهت میکروب زدایی و گندزدایی، اقدامات لازم انجام شود، همچنین به نواحی بسیج اعلام کردیم که در سطح شهر برای هرگونه کاری که اعلام شد، آماده شوند.

معاون بهداشت، امداد و درمان سپاه امام رضا (ع) در خصوص تعداد نیرویی که در استان خراسان رضوی مشغول به خدمت رسانی در جهت شکست ویروس کرونا هستند، افزود: نزدیک به سه هزار نفر از نیروهای سپاه امام رضا (ع) هم اکنون در حال خدمت هستند؛ بعلاوه اینکه 140 گروه جهادی بین 10 تا 200 نفره در استان داریم که اکثراً دانشجویی هستند.

وی با اشاره به فعالیت 700 گروه پنج نفره در منطقه طلاب مشهد، افزود: تعدادی از این نیروها در حال خدمت رسانی بوده و بقیه در حالت آماده باش قرار دارند تا هر جا به کمک آن ها نیاز بود، وارد عمل شوند.

در کنار همه این ها، گروه هایی که در منازل و مناطق مختلف به صورت خودجوش فعال هستند، به قوت خود باقی بوده و به کارهایی از قبیل تولید ماسک می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی سه هزار نیروی سپاه برای مقابله با ویروس کرونا

خدمت رسانی سه هزار نیروی سپاه برای مقابله با ویروس کرونا